Konu
EYT den emekli olamayanlar adalet istiyor ...
10-09-2023, 14:33:57
#3
KarmaDijital
EYT denen şey asalaklık ve devlete yükten başka bir şey değildir. Sırf oy alabilmek için 45 yaşında insanları emekli edip gelecek nesillerin üzerine yıktılar bu borçları. YAZIK