Evet ben de birileri genç de ölüyor dediği zaman içime mutluluk geliyor biliyor musunuz denemekten hiç vazgeçmedim �mkanım olursa yine deneyeceğim ama işte benim serüvenim de böyle
Fakat üzüldüğüm şeyleri hiç boşa üzülmemiş olmam ve haklı çıkmam korkularımda en çok bunlar beni yıprattı ve şimdiki korkum 3-5 seneye kadar hayatım daha da kötüye gidecek çünkü artık annem babam devreden çıkıyor yaş dolayısıyla ve benim için daha kötü günler başlıyor dediğim gibi en yakınlarım için bile bir ekmek etmiyorum hem de elleri açık olduğu halde cemaat kadar etmiyorum mesela halbuki sözde çok sevilirim ama sadece seviliyorum
Battığımı anladığım gün her şeyi direkt anlattım Kredi çektiğimi böyle böyle olduğunu ve battığımı yani o zaman bile yalan söylemedim erteletmedim
Ancak ona rağmen babamın bile bakışı birden değişti sanki yalan söylemişim anlatmışım ya da onlara ödetmişim gibi sana güvenmiyorum demeye başladı. Halbuki her şeye rağmen ben onu seviyorum her şeye rağmen hayat boyunca batmasına rağmen dedelerden kalan her şeyi satıp harcamasına rağmen beni düşünmemesine rağmen
Şimdiki ileriye dönük en büyük korkum muhtaç kalmak bu da yaklaşıyor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun uzatıp kafanızı daha fazla yormayacağım herkesin morale ihtiyacı var bu kadar yapmak zorundaydım çünkü artık içime sığmıyordu çok teşekkür ederim hepinize
Çok doldum içimi boşaltmak için yazıyorum
22
●1.136
- 12-08-2023, 00:46:14Baştan sona okudum... Ülkemizde insan olmak zor ama engelli olmak, çocuk olmak, kadın olmak vs çok çok daha zor. Sizin hakkınız olan engelli kontenjanları yada engelli maaşları kimbilir hangi kanı bozukların cebine giriyor... Rahatsızlığın olmasaydı devlet seni alıp askere götürecekti... Ama rahatsızlığın olduğunda seni yüzüstü bırakıyor... Ailede seninle ilgilenecek birileri varsa ilgileniyor, o da yoksa vay haline... Yazdığın her şeyde o kadar haklısın ki... keşke elimizden bişey gelse sana yardımcı olabilsek...
- 12-08-2023, 00:53:54Sabır edip çalışıp bir deneyim kazandığımızda hiç bir emeğin zaayi olmayacağına inanıyorum, kazandığımız her tecrübe bizi bir sonraki seviyeye hazırlıyor, her şey birbirine görünmez kırmızı iplerle bağlı, yay ne kadar çok geriliyorsa o kadar ileri gideceksin demektir bana göre önemli olan pes etmeden önce sağlığına şükredip mesela bugün Hindistanın'da anlatıldığı Slumdog Milyoner filmini izledim o kadar güzel oradaki fakirlik vs korunmasızlık çaresizlik anlatılmıştı ki kendimi şükür ederken buldum, ülkemiz en çok girişimci çıkaran ülkelerden birisi avantajlarımıza odaklanırsak sağlık alanımız sunulan imkanlar her evde internet bilgisayar olması vs daha çok şükür edip olanak yaratacak sorular sorarsak hayatımıza rızkımızın geldiğine inanıyorum, umut dünyayı döndüren şey gün ve gün dönüyoruz ona vesselam iyi geceler.
- 12-08-2023, 00:56:07Hocam açtığınız oyun konularına baktım ama tam anlayamadım, aradığınız oyun, web tabanlı daha doğrusu text tabanlı bir oyun mu?
Bu arada engelli maaşı konusunda hakkınız olduğuna eminseniz lütfen peşini bırakmayın, ülkemizde hakkınızı almanız için bazen fazlasıyla zorlamanız gerekebiliyor, bunu ne yazık ki çok sefer yaşadım ve bunların çoğunda da hakkımı bir şekilde aldım, o anda peşini bıraksam hakkım olan şeyi dahi alamayacaktım, böyle bir acı gerçeğimiz var. - 12-08-2023, 01:00:12Bazen yaş ilerledikçe eski takıldım şeylere takılmıyorum mesela neden aşık olamıyorum neden düzgün yürüyemiyorum ya da neden evlenemedim gibi şeyler zamanla geçti çünkü bu kez evli olmamak hoşuma gitmeye başladı sürekli evde Kala kala evdeki odamda durmak hoşuma gitmeye başladı artık tek korkum kısa zaman dilimindeki yani annem ve babam olmadığında hayatımı nasıl idare ettireceğim birine muhtaç olacak ve daha kötü olacak mıyım çünkü her geçen gün bir kademe daha artan yükü her kaldırmayı başardığımda Rabbim bir kademe daha arttırıyor bu bazen ülkesel problemlerden oluyor bazen kişisel problemlerden alıyor ve her geçen gün aslında hepimizin yükü daha artıyor benimki tabii daha fazla artmış oluyor
Fakat sağlıklı olup da ne yapacağım diye düşünenlere şunu söyleyebilirim gördüm bunu kimisi 25 kimisi 30 kimisi 35-40 yaşında ya atandı ya başka şekilde hayatı güzelleşti sağlığınız varsa üzülmeyin Rabbim bir şekilde rızkı veriyor sadece sağlığınıza şükredin çünkü o sizin elinizde değil benim arkadaşlar da hep bana dert anlatırdı işte atanamıyorum ne zaman atanacağım falan ya da işte ne yapacağım hepsi bir şekilde yoluna girdi anlayamadıkları şekilde ve benle dertleşmeyi bıraktılar çünkü ben hep buradayım onlar ilerliyor
- 12-08-2023, 01:00:23Merhaba Allah yardımcınız olsun bende seraplar palsi hastasıyım. Allah her konuda size derman versin. Psikolojik olarak ister istemez etkileniyor insan. Ben şehirde büyüdüm ister istemez dışlandım yanlız kaldım. Hayatın kanunları. O yüzden psikolojim ben bilmesem de bozuktur. Buna inanıyorum. Daha çok bozulmasın diye çocukluğumdan beri dört dörtlük olmasa da dine sarılırım. Elbet bir gün bir yerden bir ışık görünür. Bu dünyada mı yoksa diğer dünya da mı bilinmez...
- 12-08-2023, 01:06:30Evet eminim çünkü zaten yürüyemiyorum edemiyorum serebral palsi sadece kas değil ayrıca beyin hasarından kaynaklanan bir hastalık spastik dedikleri insanları bilirsiniz yani halk arasında spastik yüzde 99 ihtimalle zihinde hasar görüyor yani zihinsel özürlü oluyorsunuz ama benim o kısmına nasıl olduysa zarar gelmemiş sadece ayaklarım. Bana kalırsa hayat ne kadar etkileniyor yüzde 75 benim hayatımı etkileniyor ama devlette karşılığı yok 2017'de oranları düşürdüler belki gitsem %50 verecekler ama bana kalsa %75 80 hayatım yok bürokrasi de öyle olmuyor öyle olsa bile bir yerlerden vermemek için reddediyorlar bir sürü iş oluyor yani ben insanları da anlamıyorum haksız yere engelli haklarından yararlanan insanları anlamıyorum mesela keşke hiç engelli olmasam da bırakın haklardan yararlanmayı şükretsem ama insanoğlu aç gözlü üç kuruş engelli haklarını almak için neler yapanlar var hatta internet kafede engelli KPSS girmek için bir sürü tanıdığım dışında hiçbir şey olmayan insan geldi bir gün birine sordum acaba ben mi abartıyorum diye dedim senin neyin var psikolojik sorun dedi dedim neyin var insan içinde duramıyorum diyor ama her gün gelip internet kafede oturuyordu.
İşin komik tarafı malulen emekli olamıyorsunuz çünkü malulen emeklilik �şte çalışırken engelli kalmak demek doğuştan olanlar bu gruba girmiyor
Birisi bir kıza aşık olup kendini tüfekle vurmuştu suratı dağılmış ama ölmemişti sonra bu kişi iyileşti engelli kategorisinden parti bayrağı sallayıp benim önümden işe girdi Kahveci olarak bahsettiğim ayağı aksıyor sol ayağı başka bir şeyin yok onlar benim kendi gözümle tecrübe ettiklerim bir de siz düşünün Türkiye'nin halini