Evet eminim çünkü zaten yürüyemiyorum edemiyorum serebral palsi sadece kas değil ayrıca beyin hasarından kaynaklanan bir hastalık spastik dedikleri insanları bilirsiniz yani halk arasında spastik yüzde 99 ihtimalle zihinde hasar görüyor yani zihinsel özürlü oluyorsunuz ama benim o kısmına nasıl olduysa zarar gelmemiş sadece ayaklarım. Bana kalırsa hayat ne kadar etkileniyor yüzde 75 benim hayatımı etkileniyor ama devlette karşılığı yok 2017'de oranları düşürdüler belki gitsem %50 verecekler ama bana kalsa %75 80 hayatım yok bürokrasi de öyle olmuyor öyle olsa bile bir yerlerden vermemek için reddediyorlar bir sürü iş oluyor yani ben insanları da anlamıyorum haksız yere engelli haklarından yararlanan insanları anlamıyorum mesela keşke hiç engelli olmasam da bırakın haklardan yararlanmayı şükretsem ama insanoğlu aç gözlü üç kuruş engelli haklarını almak için neler yapanlar var hatta internet kafede engelli KPSS girmek için bir sürü tanıdığım dışında hiçbir şey olmayan insan geldi bir gün birine sordum acaba ben mi abartıyorum diye dedim senin neyin var psikolojik sorun dedi dedim neyin var insan içinde duramıyorum diyor ama her gün gelip internet kafede oturuyordu.

İşin komik tarafı malulen emekli olamıyorsunuz çünkü malulen emeklilik �şte çalışırken engelli kalmak demek doğuştan olanlar bu gruba girmiyor

Birisi bir kıza aşık olup kendini tüfekle vurmuştu suratı dağılmış ama ölmemişti sonra bu kişi iyileşti engelli kategorisinden parti bayrağı sallayıp benim önümden işe girdi Kahveci olarak bahsettiğim ayağı aksıyor sol ayağı başka bir şeyin yok onlar benim kendi gözümle tecrübe ettiklerim bir de siz düşünün Türkiye'nin halini