Bazen yaş ilerledikçe eski takıldım şeylere takılmıyorum mesela neden aşık olamıyorum neden düzgün yürüyemiyorum ya da neden evlenemedim gibi şeyler zamanla geçti çünkü bu kez evli olmamak hoşuma gitmeye başladı sürekli evde Kala kala evdeki odamda durmak hoşuma gitmeye başladı artık tek korkum kısa zaman dilimindeki yani annem ve babam olmadığında hayatımı nasıl idare ettireceğim birine muhtaç olacak ve daha kötü olacak mıyım çünkü her geçen gün bir kademe daha artan yükü her kaldırmayı başardığımda Rabbim bir kademe daha arttırıyor bu bazen ülkesel problemlerden oluyor bazen kişisel problemlerden alıyor ve her geçen gün aslında hepimizin yükü daha artıyor benimki tabii daha fazla artmış oluyor
Fakat sağlıklı olup da ne yapacağım diye düşünenlere şunu söyleyebilirim gördüm bunu kimisi 25 kimisi 30 kimisi 35-40 yaşında ya atandı ya başka şekilde hayatı güzelleşti sağlığınız varsa üzülmeyin Rabbim bir şekilde rızkı veriyor sadece sağlığınıza şükredin çünkü o sizin elinizde değil benim arkadaşlar da hep bana dert anlatırdı işte atanamıyorum ne zaman atanacağım falan ya da işte ne yapacağım hepsi bir şekilde yoluna girdi anlayamadıkları şekilde ve benle dertleşmeyi bıraktılar çünkü ben hep buradayım onlar ilerliyor