Baştan sona okudum... Ülkemizde insan olmak zor ama engelli olmak, çocuk olmak, kadın olmak vs çok çok daha zor. Sizin hakkınız olan engelli kontenjanları yada engelli maaşları kimbilir hangi kanı bozukların cebine giriyor... Rahatsızlığın olmasaydı devlet seni alıp askere götürecekti... Ama rahatsızlığın olduğunda seni yüzüstü bırakıyor... Ailede seninle ilgilenecek birileri varsa ilgileniyor, o da yoksa vay haline... Yazdığın her şeyde o kadar haklısın ki... keşke elimizden bişey gelse sana yardımcı olabilsek...