Evet ben de birileri genç de ölüyor dediği zaman içime mutluluk geliyor biliyor musunuz denemekten hiç vazgeçmedim �mkanım olursa yine deneyeceğim ama işte benim serüvenim de böyle
Fakat üzüldüğüm şeyleri hiç boşa üzülmemiş olmam ve haklı çıkmam korkularımda en çok bunlar beni yıprattı ve şimdiki korkum 3-5 seneye kadar hayatım daha da kötüye gidecek çünkü artık annem babam devreden çıkıyor yaş dolayısıyla ve benim için daha kötü günler başlıyor dediğim gibi en yakınlarım için bile bir ekmek etmiyorum hem de elleri açık olduğu halde cemaat kadar etmiyorum mesela halbuki sözde çok sevilirim ama sadece seviliyorum
Battığımı anladığım gün her şeyi direkt anlattım Kredi çektiğimi böyle böyle olduğunu ve battığımı yani o zaman bile yalan söylemedim erteletmedim
Ancak ona rağmen babamın bile bakışı birden değişti sanki yalan söylemişim anlatmışım ya da onlara ödetmişim gibi sana güvenmiyorum demeye başladı. Halbuki her şeye rağmen ben onu seviyorum her şeye rağmen hayat boyunca batmasına rağmen dedelerden kalan her şeyi satıp harcamasına rağmen beni düşünmemesine rağmen
Şimdiki ileriye dönük en büyük korkum muhtaç kalmak bu da yaklaşıyor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun uzatıp kafanızı daha fazla yormayacağım herkesin morale ihtiyacı var bu kadar yapmak zorundaydım çünkü artık içime sığmıyordu çok teşekkür ederim hepinize