Ticaret Puanı Göndermek Neden Elimize Yapışıyor
16
●570
- 02-08-2023, 23:02:04Çoğu kişi bırakın ticaret puanını satış konunuza yorum bile yapmıyor. Bir hizmet aldın karşılığında sadece teşekkür ederim demek neden bu kadar zor hiç anlamıyorum. Onuda geçtim hadi, ürünü teslim aldığında bile teşekkür etmiyor. Teslim aldı ve bitti.
Yapılan hizmetleri içinizden geldiği gibi değerlendirin değerli hocalarım. Şimdi çoğu kişi karşılığında parasını alıyorsun gibi düşünecek fakat sizin yaptığınız bir yorum, attığınız bir ticaret puanı satıcıya her şeyden önce iyi bir motivasyon sağlıyor. - 02-08-2023, 23:20:49Bunun en temel sebebi sizden aldığı bir ürün yada hizmeti başkasına pazarlamış olmasıdır.
Yani sizden 500 TL'ye aldığı hizmeti farklı kişiye 1000 TL'ye satıyor. Neden yorum yaparak yada ticaret puanı geçerek kendini ele versin. Hizmeti veren kişi ödemeye odaklandığı için genelde ödeme alındı vs vs diye trader atar. - 02-08-2023, 23:40:34Ona okeyim ama gönderiyorum deyip göndermeyenlere gerçekten de lafım.EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorumGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun başka bir açıklaması olamaz.
Endy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bana atılmadığı sürece atmıyorum. Ticarette eğer alıcı isem de ilk ben atıyorum.Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi sonuç alabiliyorsanız helal olsun hocam.white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
erebusx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal kimlik çalışman bence ticaret puanı. Bir dükkanın google yorumu gibi bir şey ve önemli.sepulchure adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri kalan 9 kişi zaten yollamadı hocamyunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teklif yada beyan bile etmedi 
Yani bunu bir sistem olarak yapılsa daha iyi olur. Ben ticaret puanı gönderenlere indirim yapma kararı aldımrulesking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne satıyorsunheri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok kendinden atan zaten yok hocamseyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlike haklısın hocam, bence özel mesaj kaldırılsın, konuya yorum yapanlara konu sahibinin mesaj atma hakkı olsun.Ercanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet haklı olabilirsiniz, rica eder öyle yazarız.tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-08-2023, 00:14:18Hem evinimi veriyorum hem fırça yiyorum))))
Ticaret mal hizmet ve paranın takas edildiği bir iştir.
Itrader atmak, konuya yorum yazmak opsiyoneldir.
İtrader verene yorum yapana teşekkür edilir, vermeyene sitem edilmez)))
Bu işin çözümü iş sonunda itrader verene bir küçük hediye ya da indirim vermektir.
https://youtu.be/ArrH83VLhoQ
