Çoğu kişi bırakın ticaret puanını satış konunuza yorum bile yapmıyor. Bir hizmet aldın karşılığında sadece teşekkür ederim demek neden bu kadar zor hiç anlamıyorum. Onuda geçtim hadi, ürünü teslim aldığında bile teşekkür etmiyor. Teslim aldı ve bitti.

Yapılan hizmetleri içinizden geldiği gibi değerlendirin değerli hocalarım. Şimdi çoğu kişi karşılığında parasını alıyorsun gibi düşünecek fakat sizin yaptığınız bir yorum, attığınız bir ticaret puanı satıcıya her şeyden önce iyi bir motivasyon sağlıyor.