• 02-08-2023, 20:19:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar iyi forumlar,

    Bir ticaret yaparken ticaret puanı göndermek neden bu kadar zor geliyor ben anlamıyorum. Forum içerisinden en az 100 insanla sosyal medya ve lisans hizmetleri kategorisinde ticaret yapmışımdır. Yaptığım ticaretlerin sonunda bir ticaret puanı gönderilmesini veya bir yorum atılmasını rica ediyorum ama gerçekten bunu göndermek neden bu kadar zor anlamıyorum.

    Bu hem satıcı hem de alıcı için iyi bir şey olmasına rağmen neden insanlar buna yanaşmıyor sizce?

    Bunun için nasıl bir yol izlenebilir sizin önerileriniz neler?
  • 02-08-2023, 20:20:46
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Gün içerisinde ekstra yoğunluk olduğu zaman bende unutuyorum, 3-4 gün sonra aklıma geldiğinde dönüş yapıyorum
  • 02-08-2023, 20:21:50
    #3
    En iyisi sanırım
    Ben belirli bir kesimin sırf tilt etmek için yapmadığını düşünüyorum
  • 02-08-2023, 20:22:09
    #4
    Tam yapacaktım klavye elime yapıştı.
  • 02-08-2023, 20:22:17
    #5
    Trade kapkaççıları hocam onlar, alıp kaçıyorlar sen atıyorsun dönmüyorlar
  • 02-08-2023, 20:22:52
    #6
    R10 Sigortacısı
    Yorum rica ediyorum adam yazıyor hatra binayen sonra arkamdan siliyor halbuki soruyorum çok teşekkür ediyor. En iyi fiyatı verdiniz, destek oldunuz vb. Ticaret puanında artık akıllandım. Gönderin eş zamanlı dönüş yapayım diyorum. Yoksa mümkün değil.
  • 02-08-2023, 20:23:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    dövüşmen guzum
  • 02-08-2023, 20:23:28
    #8
    Yaptığım ticaretler tamamlandıktan sonra hep ticaret puanı isteyen taraf ben oluyorum, insanlar vermeden geçer diye bir ön yargım var. Forum üzerinde hem görsel hem işlevsel bir saygınlık belirtisi sağladığı için bence önemli bir konu, başarılı veya başarısız bir ticarette iki taraf da birbirine sormadan uygulamalı diye düşünüyorum.
  • 02-08-2023, 20:27:48
    #9
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    10 kişiden 1 i ticaret puanı yollicam dedi istatistik ortada