• 02-08-2023, 20:37:00
    #10
    aynı durumdan bende muzdaripim 10 kişi ile ticaret yaptıysam 5inde bu durum yasanıyor,trade iletiyorum adam doncem diyor donmuyor ertesi gun yazıyorum aksam atarım işim var diyor bunu dedikten sonrada forumda konu acyor gercekten hiç etik olmayan bir durum
  • 02-08-2023, 20:58:39
    #11
    Hocam benden bir şey al bak saniye de göndermiyor muyum ?😁😁😉
  • 02-08-2023, 21:40:04
    #12
    Ben ticaret puanı atarlarsa geri dönüyorum. Öbür türlü kimseye atmıyorum
  • 02-08-2023, 23:02:04
    #13
    Çoğu kişi bırakın ticaret puanını satış konunuza yorum bile yapmıyor. Bir hizmet aldın karşılığında sadece teşekkür ederim demek neden bu kadar zor hiç anlamıyorum. Onuda geçtim hadi, ürünü teslim aldığında bile teşekkür etmiyor. Teslim aldı ve bitti.

    Yapılan hizmetleri içinizden geldiği gibi değerlendirin değerli hocalarım. Şimdi çoğu kişi karşılığında parasını alıyorsun gibi düşünecek fakat sizin yaptığınız bir yorum, attığınız bir ticaret puanı satıcıya her şeyden önce iyi bir motivasyon sağlıyor.
  • 02-08-2023, 23:20:49
    #14
    Bunun en temel sebebi sizden aldığı bir ürün yada hizmeti başkasına pazarlamış olmasıdır.

    Yani sizden 500 TL'ye aldığı hizmeti farklı kişiye 1000 TL'ye satıyor. Neden yorum yaparak yada ticaret puanı geçerek kendini ele versin. Hizmeti veren kişi ödemeye odaklandığı için genelde ödeme alındı vs vs diye trader atar.
  • 02-08-2023, 23:40:34
    #15
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gün içerisinde ekstra yoğunluk olduğu zaman bende unutuyorum, 3-4 gün sonra aklıma geldiğinde dönüş yapıyorum
    Ona okeyim ama gönderiyorum deyip göndermeyenlere gerçekten de lafım.

    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben belirli bir kesimin sırf tilt etmek için yapmadığını düşünüyorum
    Kesinlikle katılıyorum Bunun başka bir açıklaması olamaz.

    Endy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam yapacaktım klavye elime yapıştı.


    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trade kapkaççıları hocam onlar, alıp kaçıyorlar sen atıyorsun dönmüyorlar
    Ben bana atılmadığı sürece atmıyorum. Ticarette eğer alıcı isem de ilk ben atıyorum.

    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum rica ediyorum adam yazıyor hatra binayen sonra arkamdan siliyor halbuki soruyorum çok teşekkür ediyor. En iyi fiyatı verdiniz, destek oldunuz vb. Ticaret puanında artık akıllandım. Gönderin eş zamanlı dönüş yapayım diyorum. Yoksa mümkün değil.
    Vallahi sonuç alabiliyorsanız helal olsun hocam.

    erebusx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dövüşmen guzum


    sepulchure adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığım ticaretler tamamlandıktan sonra hep ticaret puanı isteyen taraf ben oluyorum, insanlar vermeden geçer diye bir ön yargım var. Forum üzerinde hem görsel hem işlevsel bir saygınlık belirtisi sağladığı için bence önemli bir konu, başarılı veya başarısız bir ticarette iki taraf da birbirine sormadan uygulamalı diye düşünüyorum.
    Kurumsal kimlik çalışman bence ticaret puanı. Bir dükkanın google yorumu gibi bir şey ve önemli.

    yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kişiden 1 i ticaret puanı yollicam dedi istatistik ortada
    Geri kalan 9 kişi zaten yollamadı hocam Teklif yada beyan bile etmedi

    rulesking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durumdan bende muzdaripim 10 kişi ile ticaret yaptıysam 5inde bu durum yasanıyor,trade iletiyorum adam doncem diyor donmuyor ertesi gun yazıyorum aksam atarım işim var diyor bunu dedikten sonrada forumda konu acyor gercekten hiç etik olmayan bir durum
    Yani bunu bir sistem olarak yapılsa daha iyi olur. Ben ticaret puanı gönderenlere indirim yapma kararı aldım

    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benden bir şey al bak saniye de göndermiyor muyum ?😁😁😉
    Ne satıyorsun

    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ticaret puanı atarlarsa geri dönüyorum. Öbür türlü kimseye atmıyorum
    Yok kendinden atan zaten yok hocam

    Ercanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu kişi bırakın ticaret puanını satış konunuza yorum bile yapmıyor. Bir hizmet aldın karşılığında sadece teşekkür ederim demek neden bu kadar zor hiç anlamıyorum. Onuda geçtim hadi, ürünü teslim aldığında bile teşekkür etmiyor. Teslim aldı ve bitti.

    Yapılan hizmetleri içinizden geldiği gibi değerlendirin değerli hocalarım. Şimdi çoğu kişi karşılığında parasını alıyorsun gibi düşünecek fakat sizin yaptığınız bir yorum, attığınız bir ticaret puanı satıcıya her şeyden önce iyi bir motivasyon sağlıyor.
    Kesinlike haklısın hocam, bence özel mesaj kaldırılsın, konuya yorum yapanlara konu sahibinin mesaj atma hakkı olsun.

    tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun en temel sebebi sizden aldığı bir ürün yada hizmeti başkasına pazarlamış olmasıdır.

    Yani sizden 500 TL'ye aldığı hizmeti farklı kişiye 1000 TL'ye satıyor. Neden yorum yaparak yada ticaret puanı geçerek kendini ele versin. Hizmeti veren kişi ödemeye odaklandığı için genelde ödeme alındı vs vs diye trader atar.
    Evet haklı olabilirsiniz, rica eder öyle yazarız.
  • 03-08-2023, 00:14:18
    #16
    Hem evinimi veriyorum hem fırça yiyorum))))
    Ticaret mal hizmet ve paranın takas edildiği bir iştir.
    Itrader atmak, konuya yorum yazmak opsiyoneldir.
    İtrader verene yorum yapana teşekkür edilir, vermeyene sitem edilmez)))
    Bu işin çözümü iş sonunda itrader verene bir küçük hediye ya da indirim vermektir.

    https://youtu.be/ArrH83VLhoQ
  • 03-08-2023, 00:19:48
    #17
    Kişi ticaret puanı atana kadar itinayla darlıyorum ben.