aynı durumdan bende muzdaripim 10 kişi ile ticaret yaptıysam 5inde bu durum yasanıyor,trade iletiyorum adam doncem diyor donmuyor ertesi gun yazıyorum aksam atarım işim var diyor bunu dedikten sonrada forumda konu acyor gercekten hiç etik olmayan bir durum