MuhammedEksi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Disney Plus a karşı tepkiler büyüyor
44
●2.880
- 02-08-2023, 01:21:44doğru tabi ki hocam çoğu parti yöneticisinden açıklama geldi rtük dahi konuyu incelemeye alacağını söyledi, disney plus ı seviyordum 3 platform arasında en çok sevdiğim platformdu keşke böyle bir şey yapmasalardıdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2023, 01:30:10Yıl oldu 2023, hâlâ en büyük yalancılara (siyasetçilere) en ufak şeyde güveniyorsunuz. Bu adamların işi bu zaten, gündem değiştirmek.
Global bir yayın kuruluşunun Yunan, Ermeni lobisi(?) tarafından dize getirilmesine imkan yok. Netflix'e 10 Arap ülkesi baskı yaptı ama kimse gidip dizi falan yayından kaldırmadı. En basit örnek bu. 3 milyon bile olmayan dışa bağımlı Ermenistan kim ki ya?
O tarz bir şey olsa yine bizim ülkemizde yayınlardı, diğer pazarlara sunmazdı. Ortada yatırım var sonuçta mantıklı düşünün. Her habere inanmayın, altından başka bir şey çıkacak bence. Başta bende sizin gibi düşündüm ama linç kültürü kötü bir şey galeyana gelmeyin, bence Fox'dan para ödemeden izleyecek olmamız daha iyi olmuş. Ülkemizde daha fazla kişi izleyecek böylelikle, tutarsa yabancı platformlar çevirip yayınlar zaten. - 02-08-2023, 01:35:57Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aboneliğimi iptal ettim.
işin ilginç yanı disney+ ın başındaki adamlardan biri Mehmet İçağasıoğlu nu tanırım, benim gibi tam bir Atatürkçüdür. Bu iş Amerikadan gelmiş belli. Ermeni diasporasını dinleyeceklerse defolup gitsinler. Ben onların tüm içeriklerini internette bedava bulurum onlar Türk iabonelerin parasını ermenilerde bulamazlar.

- 02-08-2023, 01:56:09hocam mantıklı yorumunuz için teşekkür ederim söyledikleriniz doğru, disney plus ı diğer platformlardan daha fazla seviyordum, hatta normalde para verip almam böyle şeyleri ama tek satın aldığım yer disney plustır, böyle bir konu var insanlar da kaynak olarak atacağım tweeti gösteriyor; ve bir çok tepki var çoğu haber sayfaları önde gelen isimler konuyu duyuruyor ve tepkiyi ilerletiyor, ben hemen saldırın asın kesin mantığını çok yanlış buluyorum bu bakış açısı her alanda tehlikelidir,Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama böyle bir şeyin olduğu kesin biz insanlar olarak ülkemizin değerine sahip çıktık ve tepki gösterdik ve onları açıklama yapmak zorunda bıraktırdık muhtemelen yarın yada öteki gün açıklama yapacaklardır, evet ne yazık ki işi zarar vermek olan kişiler hayatta her zaman dikkatleri başka yerlere çekerler genel anlamda söylüyorum
ama biz vatandaş olarak tepkimizi gösterdik, baktık böyle bir şey yok olmadığını da paylaşırız kullanmaya devam ederiz bahsi geçen konu ile alakalı hedef gösterilen tweet;
https://twitter.com/301arm/status/1686079048965898259 - 02-08-2023, 01:59:09İşin komik yanı Ermenistan da hizmet dahi vermeye başlamamışlar bakalım ne yapacaklar duruma göre izlemeye devam ederiz yada bir daha asla yüzlerine bakmayızdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2023, 05:13:25Konudan o kadar uzaksın ki sevgili musa.Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ermeni diasporası amerikada yahudi lobicilerinden sonra gelir senatoda bir çok yerde temsilcileri vardır ha öyle fakir ermenileride umursamazlar fakat tarihlerini iyi bilirler.


ama biz vatandaş olarak tepkimizi gösterdik, baktık böyle bir şey yok olmadığını da paylaşırız kullanmaya devam ederiz bahsi geçen konu ile alakalı hedef gösterilen tweet;