Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru tabi ki hocam çoğu parti yöneticisinden açıklama geldi rtük dahi konuyu incelemeye alacağını söyledi, disney plus ı seviyordum 3 platform arasında en çok sevdiğim platformdu keşke böyle bir şey yapmasalardı

Aboneliğimi iptal ettim.
işin ilginç yanı disney+ ın başındaki adamlardan biri Mehmet İçağasıoğlu nu tanırım, benim gibi tam bir Atatürkçüdür. Bu iş Amerikadan gelmiş belli. Ermeni diasporasını dinleyeceklerse defolup gitsinler. Ben onların tüm içeriklerini internette bedava bulurum onlar Türk iabonelerin parasını ermenilerde bulamazlar.