digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aboneliğimi iptal ettim.
işin ilginç yanı disney+ ın başındaki adamlardan biri Mehmet İçağasıoğlu nu tanırım, benim gibi tam bir Atatürkçüdür. Bu iş Amerikadan gelmiş belli. Ermeni diasporasını dinleyeceklerse defolup gitsinler. Ben onların tüm içeriklerini internette bedava bulurum onlar Türk iabonelerin parasını ermenilerde bulamazlar.

İşin komik yanı Ermenistan da hizmet dahi vermeye başlamamışlar bakalım ne yapacaklar duruma göre izlemeye devam ederiz yada bir daha asla yüzlerine bakmayız