digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haberi kontrol edeceğim, doğruysa disney aboneliği kapatacağım.
doğru tabi ki hocam çoğu parti yöneticisinden açıklama geldi rtük dahi konuyu incelemeye alacağını söyledi, disney plus ı seviyordum 3 platform arasında en çok sevdiğim platformdu keşke böyle bir şey yapmasalardı