• 31-07-2023, 10:50:06
    #1
    Merhaba,

    İ.Vergi Dairesinden borçlarını yapılandıranların bugün ilk iki taksitlerini ya da defaten toplu ödeme yapmaları gerekmektedir. Son gün. Ödeme yapılmazsa yapılandırma düşüyor diye biliyorum. Hatırlatma amacıyla yazdım. Defaten toplu ödemede ciddi bir indirim oluyor. Ona göre karar verin.
  • 31-07-2023, 10:51:21
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    GİB açılırsa ödeyeceğim de açılmıyor sabahtan beri..
  • 31-07-2023, 10:51:51
    #3
    ödemeler nereden yapılıyor
  • 31-07-2023, 10:56:03
    #4
    tmrkskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    İ.Vergi Dairesinden borçlarını yapılandıranların bugün ilk iki taksitlerini ya da defaten toplu ödeme yapmaları gerekmektedir. Son gün. Ödeme yapılmazsa yapılandırma düşüyor diye biliyorum. Hatırlatma amacıyla yazdım. Defaten toplu ödemede ciddi bir indirim oluyor. Ona göre karar verin.

    İlk 2 taksit yapılandırmada zorunlu ödemesi. Ödemezse yapılandırma bozulur
    Bir yılda 3 kere ödemezse de problem olmuyor, bilginiz olsun

    MaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeler nereden yapılıyor
    İnteraktif vergi dairesinden ödeyebilirsin.

    İnteraktif vergi dairesi link: https://ivd.gib.gov.tr
  • 31-07-2023, 11:15:19
    #5
    gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk 2 taksit yapılandırmada zorunlu ödemesi. Ödemezse yapılandırma bozulur
    Bir yılda 3 kere ödemezse de problem olmuyor, bilginiz olsun



    İnteraktif vergi dairesinden ödeyebilirsin.

    İnteraktif vergi dairesi link: https://ivd.gib.gov.tr
    bura dısında herhangi bir ziraat bankasından felan ödenmıyor dimi
  • 31-07-2023, 11:23:52
    #6
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GİB açılırsa ödeyeceğim de açılmıyor sabahtan beri..
    bende de zor açıldı ödeme yaptım ama ödeme yapılmamış gibi görünüyor. karttan miktar düştü inşallah devletten de düşer
  • 31-07-2023, 11:25:18
    #7
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    tmrkskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de zor açıldı ödeme yaptım ama ödeme yapılmamış gibi görünüyor. karttan miktar düştü inşallah devletten de düşer
    Aynısı bende de oldu
  • 31-07-2023, 13:16:15
    #8
    tmrkskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de zor açıldı ödeme yaptım ama ödeme yapılmamış gibi görünüyor. karttan miktar düştü inşallah devletten de düşer
    Kartınızdan düştüyse eğer, GİB ile bankalar arasında girdi-çıktılar yani gün sonu işlemleri gece 00:00 da yapılıyor. Gündüz düşmezse, gece borcun düştüğünü görürsünüz.