Merhaba,

İ.Vergi Dairesinden borçlarını yapılandıranların bugün ilk iki taksitlerini ya da defaten toplu ödeme yapmaları gerekmektedir. Son gün. Ödeme yapılmazsa yapılandırma düşüyor diye biliyorum. Hatırlatma amacıyla yazdım. Defaten toplu ödemede ciddi bir indirim oluyor. Ona göre karar verin.