bende de zor açıldı ödeme yaptım ama ödeme yapılmamış gibi görünüyor. karttan miktar düştü inşallah devletten de düşer
Kartınızdan düştüyse eğer, GİB ile bankalar arasında girdi-çıktılar yani gün sonu işlemleri gece 00:00 da yapılıyor. Gündüz düşmezse, gece borcun düştüğünü görürsünüz.