Merhaba,
İ.Vergi Dairesinden borçlarını yapılandıranların bugün ilk iki taksitlerini ya da defaten toplu ödeme yapmaları gerekmektedir. Son gün. Ödeme yapılmazsa yapılandırma düşüyor diye biliyorum. Hatırlatma amacıyla yazdım. Defaten toplu ödemede ciddi bir indirim oluyor. Ona göre karar verin.
İlk 2 taksit yapılandırmada zorunlu ödemesi. Ödemezse yapılandırma bozulur
Bir yılda 3 kere ödemezse de problem olmuyor, bilginiz olsun
ödemeler nereden yapılıyor
İnteraktif vergi dairesinden ödeyebilirsin.
İnteraktif vergi dairesi link:
https://ivd.gib.gov.tr