gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk 2 taksit yapılandırmada zorunlu ödemesi. Ödemezse yapılandırma bozulur
Bir yılda 3 kere ödemezse de problem olmuyor, bilginiz olsun



İnteraktif vergi dairesinden ödeyebilirsin.

İnteraktif vergi dairesi link: https://ivd.gib.gov.tr
bura dısında herhangi bir ziraat bankasından felan ödenmıyor dimi