İlk 2 taksit yapılandırmada zorunlu ödemesi. Ödemezse yapılandırma bozulur
Bir yılda 3 kere ödemezse de problem olmuyor, bilginiz olsun
İnteraktif vergi dairesinden ödeyebilirsin.
İnteraktif vergi dairesi link:
https://ivd.gib.gov.tr
bura dısında herhangi bir ziraat bankasından felan ödenmıyor dimi