• 28-07-2023, 05:44:38
    #1
    Merhabalar,

    Bu konuyu kesinlikle gösteriş amaçlı açmıyorum. Art niyetli olmadığımı belirtmek isterim. Bazı arkadaşlara örnek olması açısından açıyorum.

    Dün akşam 21:00 sularında sitemizin karşısında bulunan marketten alışveriş yaptım. 73₺ tuttu. Bahsettiğim marketi işleten şu anki abimiz devralmıştı. Devraldığı günden beri marketi bomboş duruyor. Hiç stok yenilemiyor. Adam durmadan gelen zamlardan şikayetçi ve yetişemediğini her alışverişimde yakınıyor. Abimize gerçekten üzülüyorum ve bende bir nevi ailemden dolayı esnaf olduğum için anlayabiliyorum. Sektörümüz farklı olsa da yakındığı durum ortak noktamız... Alışverişi yaptıktan sonra bu sefer fişi almadım. Abimizde kontrol etmedi herhalde veya farkettikten sonra art niyetli olup olmadığımı test ediyor da olabilir, bilemeyiz. Pos cihazına tutarı 73 kuruş olarak girmiş ve temassız ile ödedim. Az önce banka hesabımı kontrol etmek amacıyla bir bakayım dedim ve durumu farkettim. Aynı durumu farklı bir dönerci esnaf abimizle yaşamıştım ve akşam üzeri olduğu için dönerimi yedikten sonra tekrar uğrayıp halletmiştim. Öğlene doğru kahvaltı sonrası ilk işim durumu izah edip işlem geçmişini göstereceğim ve tekrar çekmesini rica edeceğim. Özellikle o abimizden alışveriş yapmaya çalışıyorum. Evimin etrafında birkaç tane Bim, A101 ve Şok gibi zincir marketlerin şubesi olsa da oralara kampanya dışı uğramamaya çalışıyorum. Saygınlık ve irtibarım her şeyden öncelik gelir. Art niyetli olup telafi etmeyebilirdim ama hatayı telafi etmek beni daha çok mutlu ediyor. Evet, hayatımda yaşadığım durumlardan dolayı mentalim ciddi anlamda düşük ama bari elimden geldiğince çevremdeki insanlara yardım ediyorum. Bu beni mutlu ediyor.

    Hayırlı sabahlarınız olsun ve iyi çalışmalar diliyorum.
  • 28-07-2023, 06:27:53
    #3
    Normalde yapılması gereken şeyi yapıyorsunuz fakat pek göremediğimiz bir şeyi yaptığınız yapanı tebrik etmek gerekiyor sanırım.
  • 28-07-2023, 07:25:42
    #4
    Benden de 130 çekeceğine 1300 çekti dün 😅 acaba o esnafta konu açar mı 😅jwjwha
  • 28-07-2023, 08:25:20
    #5
    Hocam içinizde böyle büyük bir James Bond hissi var bu hissi çok iyi biliyorum. Kalan tutarı çektiğinizde içiniz rahatlayacaktır.

    Abartmayada gerek yok 73 Tl imiş. Adam farkettiyse bile çok taktığını sanmıyorum sizide sürekli gelip gittiğinizi biliyor muhtemelen fişini saklamıştır siz gelince göstercektir.

    Yani Haluk Levent gibi girdiğiniz market size borcunuzun olduğunu sizin ona borcunuzun olduğunu sizden önce size söyleyecek.
  • 28-07-2023, 20:34:57
    #6


    Kyrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde yapılması gereken şeyi yapıyorsunuz fakat pek göremediğimiz bir şeyi yaptığınız yapanı tebrik etmek gerekiyor sanırım.
    Aynen öyle hocam, haklısınız. Hak yememek lazım.

    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden de 130 çekeceğine 1300 çekti dün 😅 acaba o esnafta konu açar mı 😅jwjwha
    Patladım.

    Endy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam içinizde böyle büyük bir James Bond hissi var bu hissi çok iyi biliyorum. Kalan tutarı çektiğinizde içiniz rahatlayacaktır.

    Abartmayada gerek yok 73 Tl imiş. Adam farkettiyse bile çok taktığını sanmıyorum sizide sürekli gelip gittiğinizi biliyor muhtemelen fişini saklamıştır siz gelince göstercektir.

    Yani Haluk Levent gibi girdiğiniz market size borcunuzun olduğunu sizin ona borcunuzun olduğunu sizden önce size söyleyecek.
    Hocam akşam üzerine doğru uğradım. Abiye denk geldim ve durumu izah ettim. Dün ben ilk ve tek değilmişim. 250₺ yerine 2.50₺ vs. çekmiş. Birkaç müşteriye öyle hatalar yapmış. Dalgınlığı varmış herhalde.
  • 28-07-2023, 20:41:19
    #7
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Aynen öyle hocam, haklısınız. Hak yememek lazım.



    Patladım.



    Hocam akşam üzerine doğru uğradım. Abiye denk geldim ve durumu izah ettim. Dün ben ilk ve tek değilmişim. 250₺ yerine 2.50₺ vs. çekmiş. Birkaç müşteriye öyle hatalar yapmış. Dalgınlığı varmış herhalde.
    o abiye söyle esnaflığı acilen bıraksın
  • 29-07-2023, 01:17:26
    #8
    Psi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o abiye söyle esnaflığı acilen bıraksın
    Hocam aslında söylemek istiyorum. Adam dükkanı akşam üzerine doğru açtı. Öğlen saatlerine kadar 3 sefer uğramaya çalışsam da kapalıydı. Üstüne yapılan tekrarını seyreden hataları, stoklardan dolayı dükkanın %90'ının boş olması vs. derken aklındaki plan nedir? Anlam veremedim. Gerçekten üzücü bir durum ve Allah yardımcısı olsun.