Merhabalar,
Bu konuyu kesinlikle gösteriş amaçlı açmıyorum. Art niyetli olmadığımı belirtmek isterim. Bazı arkadaşlara örnek olması açısından açıyorum.
Dün akşam 21:00 sularında sitemizin karşısında bulunan marketten alışveriş yaptım. 73₺ tuttu. Bahsettiğim marketi işleten şu anki abimiz devralmıştı. Devraldığı günden beri marketi bomboş duruyor. Hiç stok yenilemiyor. Adam durmadan gelen zamlardan şikayetçi ve yetişemediğini her alışverişimde yakınıyor. Abimize gerçekten üzülüyorum ve bende bir nevi ailemden dolayı esnaf olduğum için anlayabiliyorum. Sektörümüz farklı olsa da yakındığı durum ortak noktamız... Alışverişi yaptıktan sonra bu sefer fişi almadım. Abimizde kontrol etmedi herhalde veya farkettikten sonra art niyetli olup olmadığımı test ediyor da olabilir, bilemeyiz. Pos cihazına tutarı 73 kuruş olarak girmiş ve temassız ile ödedim. Az önce banka hesabımı kontrol etmek amacıyla bir bakayım dedim ve durumu farkettim. Aynı durumu farklı bir dönerci esnaf abimizle yaşamıştım ve akşam üzeri olduğu için dönerimi yedikten sonra tekrar uğrayıp halletmiştim. Öğlene doğru kahvaltı sonrası ilk işim durumu izah edip işlem geçmişini göstereceğim ve tekrar çekmesini rica edeceğim. Özellikle o abimizden alışveriş yapmaya çalışıyorum. Evimin etrafında birkaç tane Bim, A101 ve Şok gibi zincir marketlerin şubesi olsa da oralara kampanya dışı uğramamaya çalışıyorum. Saygınlık ve irtibarım her şeyden öncelik gelir. Art niyetli olup telafi etmeyebilirdim ama hatayı telafi etmek beni daha çok mutlu ediyor. Evet, hayatımda yaşadığım durumlardan dolayı mentalim ciddi anlamda düşük ama bari elimden geldiğince çevremdeki insanlara yardım ediyorum. Bu beni mutlu ediyor.
Hayırlı sabahlarınız olsun ve iyi çalışmalar diliyorum.