o abiye söyle esnaflığı acilen bıraksın
Hocam aslında söylemek istiyorum. Adam dükkanı akşam üzerine doğru açtı. Öğlen saatlerine kadar 3 sefer uğramaya çalışsam da kapalıydı. Üstüne yapılan tekrarını seyreden hataları, stoklardan dolayı dükkanın %90'ının boş olması vs. derken aklındaki plan nedir? Anlam veremedim. Gerçekten üzücü bir durum ve Allah yardımcısı olsun.