Kyrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde yapılması gereken şeyi yapıyorsunuz fakat pek göremediğimiz bir şeyi yaptığınız yapanı tebrik etmek gerekiyor sanırım.
Aynen öyle hocam, haklısınız. Hak yememek lazım.

xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benden de 130 çekeceğine 1300 çekti dün 😅 acaba o esnafta konu açar mı 😅jwjwha
Patladım.

Endy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam içinizde böyle büyük bir James Bond hissi var bu hissi çok iyi biliyorum. Kalan tutarı çektiğinizde içiniz rahatlayacaktır.

Abartmayada gerek yok 73 Tl imiş. Adam farkettiyse bile çok taktığını sanmıyorum sizide sürekli gelip gittiğinizi biliyor muhtemelen fişini saklamıştır siz gelince göstercektir.

Yani Haluk Levent gibi girdiğiniz market size borcunuzun olduğunu sizin ona borcunuzun olduğunu sizden önce size söyleyecek.
Hocam akşam üzerine doğru uğradım. Abiye denk geldim ve durumu izah ettim. Dün ben ilk ve tek değilmişim. 250₺ yerine 2.50₺ vs. çekmiş. Birkaç müşteriye öyle hatalar yapmış. Dalgınlığı varmış herhalde.