Aynen öyle hocam, haklısınız. Hak yememek lazım.
Patladım.
Hocam akşam üzerine doğru uğradım. Abiye denk geldim ve durumu izah ettim. Dün ben ilk ve tek değilmişim. 250₺ yerine 2.50₺ vs. çekmiş. Birkaç müşteriye öyle hatalar yapmış. Dalgınlığı varmış herhalde.
o abiye söyle esnaflığı acilen bıraksın