• 20-07-2023, 12:24:45
    #1
    Selamlar,

    Bir bana mı oluyor diye merak ettiğim durum.

    Yaz ayları sıcaklar nedeniyle hayat düzeni değiştiği, enerji düştüğü için işlere de felaket bir şekilde yansıyor. Özellikle yeni birşeyler üretmekte çok zorlanıyorum, bu klima ile alakalı bir durum da değil. Bulunduğun ortamı soğutursun ama örnek veriyorum öğle arası bir mola verip hava alamayacaksan, sabah saatlerinde ekmek almaya giderken bile şıpır şıpır terleyeceksen bu iş olmuyor maalesef
  • 20-07-2023, 12:25:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım yüzde 90 bu durumdayız.
  • 20-07-2023, 12:26:34
    #3
    hocam sonuna kadar katılıyorum özellikle geçen hafta dibine kadar hissettiğim durum sıcaktan dolayı beynimin eridiğini fark ettim resmen ne yeni bir proje ne kodlama hevesi hiç bir şey gelmiyor içimden birde evden çalışmaya geçtik duvarlarla konuşmaya başladım r10 olmasa herhalde durmadan sarı site takılırdım ahahsjfhsdkjfsdf
  • 20-07-2023, 12:26:38
    #4
    Evet, eskiden kış aylarında sobanın yanına gittiğimizde nasıl mayışıp uyuyorsak aynı şey yaz aylarında da benzer durum da çok sıcak olduğu için insan da halsizlik oluyor ben 1 haftadır yapıcağım işi erteliyorum ya bu sebepten dolayı kış gelse de işlere odaklana bilsek
  • 20-07-2023, 12:28:02
    #5
    Yanlız değilsiniz hocam.
  • 20-07-2023, 12:28:20
    #6
    Hocam o bende de var. Yaz ayları mutsuzlaştırıyor beni yeminle. Kışın ne güzel ya...
  • 20-07-2023, 12:30:01
    #7
    Hocam doğa da canlandığı için konsantrasyonu etkileyen çok etken oluyor ayrıca.
  • 20-07-2023, 12:31:56
    #8
    Hocam kesinlikle haklısınız. Ben bu tür durumlarda daha çok geceleri çalışmaya başlıyorum en azından kayıp oranını azaltıyorum
  • 20-07-2023, 12:35:47
    #9
    İnan ne yatasım var ne kalkasım


    kalkıyorum zaten sıcak oluyor pci açasım yok