Selamlar,

Bir bana mı oluyor diye merak ettiğim durum.

Yaz ayları sıcaklar nedeniyle hayat düzeni değiştiği, enerji düştüğü için işlere de felaket bir şekilde yansıyor. Özellikle yeni birşeyler üretmekte çok zorlanıyorum, bu klima ile alakalı bir durum da değil. Bulunduğun ortamı soğutursun ama örnek veriyorum öğle arası bir mola verip hava alamayacaksan, sabah saatlerinde ekmek almaya giderken bile şıpır şıpır terleyeceksen bu iş olmuyor maalesef