Evet, eskiden kış aylarında sobanın yanına gittiğimizde nasıl mayışıp uyuyorsak aynı şey yaz aylarında da benzer durum da çok sıcak olduğu için insan da halsizlik oluyor ben 1 haftadır yapıcağım işi erteliyorum ya bu sebepten dolayı kış gelse de işlere odaklana bilsek