hocam sonuna kadar katılıyorum özellikle geçen hafta dibine kadar hissettiğim durum sıcaktan dolayı beynimin eridiğini fark ettim resmen ne yeni bir proje ne kodlama hevesi hiç bir şey gelmiyor içimden birde evden çalışmaya geçtik duvarlarla konuşmaya başladım r10 olmasa herhalde durmadan sarı site takılırdım ahahsjfhsdkjfsdf