• 11-07-2023, 21:38:42
    #10
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok özür dilerim sizi kırdığım için. ben empati kurup açmıştım konuyu. elimizdekilerin kıymetini bilmek için empati kurmak gerekir, empati karşındakini anlamakla başlar. ben sizi anlamak isteyince siz kendini eksik hissediyorsan bu benim suçum demektir. hatalıyım , tekrardan özür dilerim. şimdi afrika'da aç insanlar yaşıyorda dedim, bu bir eksiklik değildir. aksine bunca şeyin bilincinde olmamız gerektiğini söyledim. kusuruma bakmayın. o bilinçle açmadım konuyu. cidden üzgünüm. yanlış anlaşıldım..
    Estağrufullah hocam, benden özür dilemenize gerek yok. Engelli değilim. Bu tarz davranışların yanlış olduğunu belirtmek istedim.
  • 11-07-2023, 21:45:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ilac yan etkisiyle 3 yıldır kalıcı olarak %56 ortopedik engelliyim.Ama ben engelliyim diyip ne devletten ne de kisilerden asla yardım talep etmedim. Forumdaki arkadaşların bir coguda bilir. Gucumun yettigince çalışmaya devam ettim. Olabildigince Kimsenin acıyarak bakmasına musade etmedim. Ama bazı anlar oluyor ki insanların bakışları incitebiliyor.
  • 11-07-2023, 21:47:30
    #12
    backlinkmatik.com
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin pencerenizden baktığımızda haklısınız, evet bir öncelik isteme söz konusu var. Ama engelli bireyler diğerleri ile eşit şanslara sahip değiller. Hatta ülkemizde maalesef neredeyse hiç bir hakka sahip değiller.

    Şöyle düşünün, bilgisayar başında X bir iş var. Bunu hak eden, ihtiyacı olan, ama öne önemlisi işini iyi yapan birine vermek isteriz. Ama bu kriterlere artı olarak, fiziki bir engeli olup, dışarda bie işte çalışma yetisi olmayan engelli bir bireye vermek öncelik olmalıdır bence. Bir de bu kişilerin bakıcıları var örneğin. Ben içinde olduğum için biliyorum, engelli çocuk, devlet bakmıyor, baba bırakıp gitmiş anne yanlız. Çalışsa çalışamıyor çocuğu bırakıp, çalışmasa aç kalacak ya da devletin verdiği çok az bir miktar ile çocuğun günlük ihtiyaçlarını bile karşılayamayacak.

    Uzun lafın kısası hocam, hayat genel olarak adil değil. Afrika'da doğan ile, İsviçre'de doğan aynı şartlara sahip değil. Ama bugün yürüdüm çok yoruldum demek ile bugün de engelinden ötürü yürüyemeyen bir insanı ayırmak lazım.

    Bırakalım, hoş görelim, o güzel insanlar da hayatta birşeylerde önde olsun. Ne Kaybedersiniz ki?
    mimari bir proje çizerken, kamuyu olustururken, burokrasiyi, belirlerken, dunyayi duzenlerken hosgormek, engelli engelsiz herkesi icice dusunmek baska konu. sizin bahsettiginiz hoşgörü degil bence, adil de degil.

    örneklerde saydigim insanlar da en az fiziki engeli olanlar kadar onceligi hakediyor. mesela depremzede, mesela annesini babasini kaybetmis, oksuz yetim buyumus ya da psikolojik sorunlar atlatip intihardan donmus, alkol komasindan çıkmış ya da uyuşturucu bagimliligindan kurtulmus birisi vsvsvs

    hepsi böyle lanse etsin mi kendini o zaman? biz de one mi cikaralim.

    kisi bu sartlara geldikten sonra zaten engelsiz bireyle esittir. makale hizmeti almakta öncülük taniyarak hoşgörü gosterilmez. hosgoru ve destek o bireyin makale hizmeti verir seviyeye gelene kdr yapilir. o kisimdaki her turlu destek ve teşvike okey, ama sonrasindaki tam aksine ona acima, karsisindakine haksizlik olur.

    yazdiklarinizi okudum, ancak katilmiyorum. herkesin birsekilde zorlugu var, kimisi fiziki engellerine ragmen birseyler basarir, kimisi baska engellerine ragmen.
  • 11-07-2023, 21:59:24
    #13
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mimari bir proje çizerken, kamuyu olustururken, burokrasiyi, belirlerken, dunyayi duzenlerken hosgormek, engelli engelsiz herkesi icice dusunmek baska konu. sizin bahsettiginiz hoşgörü degil bence, adil de degil.

    örneklerde saydigim insanlar da en az fiziki engeli olanlar kadar onceligi hakediyor. mesela depremzede, mesela annesini babasini kaybetmis, oksuz yetim buyumus ya da psikolojik sorunlar atlatip intihardan donmus, alkol komasindan çıkmış ya da uyuşturucu bagimliligindan kurtulmus birisi vsvsvs

    hepsi böyle lanse etsin mi kendini o zaman? biz de one mi cikaralim.

    kisi bu sartlara geldikten sonra zaten engelsiz bireyle esittir. makale hizmeti almakta öncülük taniyarak hoşgörü gosterilmez. hosgoru ve destek o bireyin makale hizmeti verir seviyeye gelene kdr yapilir. o kisimdaki her turlu destek ve teşvike okey, ama sonrasindaki tam aksine ona acima, karsisindakine haksizlik olur.

    yazdiklarinizi okudum, ancak katilmiyorum. herkesin birsekilde zorlugu var, kimisi fiziki engellerine ragmen birseyler basarir, kimisi baska engellerine ragmen.

    Cevap için teşekkür ederim, siz de haklısınız. Bu beni haksız yapmaz. Mutlu bir yaşam dilerim sevdikleriniz ile.