ilac yan etkisiyle 3 yıldır kalıcı olarak %56 ortopedik engelliyim.Ama ben engelliyim diyip ne devletten ne de kisilerden asla yardım talep etmedim. Forumdaki arkadaşların bir coguda bilir. Gucumun yettigince çalışmaya devam ettim. Olabildigince Kimsenin acıyarak bakmasına musade etmedim. Ama bazı anlar oluyor ki insanların bakışları incitebiliyor.