çok özür dilerim sizi kırdığım için. ben empati kurup açmıştım konuyu. elimizdekilerin kıymetini bilmek için empati kurmak gerekir, empati karşındakini anlamakla başlar. ben sizi anlamak isteyince siz kendini eksik hissediyorsan bu benim suçum demektir. hatalıyım , tekrardan özür dilerim. şimdi afrika'da aç insanlar yaşıyorda dedim, bu bir eksiklik değildir. aksine bunca şeyin bilincinde olmamız gerektiğini söyledim. kusuruma bakmayın. o bilinçle açmadım konuyu. cidden üzgünüm. yanlış anlaşıldım..
Estağrufullah hocam, benden özür dilemenize gerek yok. Engelli değilim. Bu tarz davranışların yanlış olduğunu belirtmek istedim.