• 07-07-2023, 14:02:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    # bugün ödeme yapıp ilerde kayıt yaptırabilir miyim diyenler.
    Hayır. Hem paranız yanar hemde kayıt yaptiramazsiniz

    # resmi gazetede onaylandı gece 12 den itibaren 20 bin TL ödersiniz

    # sisteme 12 ye kadar giriş yapamazsaniz ödemeniz yanar
  • 07-07-2023, 14:03:51
    #2
    Cillo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    # bugün ödeme yapıp ilerde kayıt yaptırabilir miyim diyenler.
    Hayır. Hem paranız yanar hemde kayıt yaptiramazsiniz

    # resmi gazetede onaylandı gece 12 den itibaren 20 bin TL ödersiniz

    # sisteme 12 ye kadar giriş yapamazsaniz ödemeniz yanar
    sana lafım değil yanlış anlama

    sunucuların yetersiz diye ceremesini yine biz çekiyoruz. bilerek mi yavaşlatıyorlar anlamış değilim.
  • 07-07-2023, 14:04:19
    #3
    Allaha havale ediyorum. Yazık gerçekten
  • 07-07-2023, 14:08:11
    #4
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana lafım değil yanlış anlama

    sunucuların yetersiz diye ceremesini yine biz çekiyoruz. bilerek mi yavaşlatıyorlar anlamış değilim.
    hocam bilerek yavaşlatma konusunda şüpheye mahal var mı sence? devletten bahsediyoruz. yani senden, benden veya herhangi birimizden çok daha güçlü bir yapılanmadan bahsediyoruz. aynı anda binlerce kişi girdiğinde kasıtlı olmadan bir sistem yavaşlayabilir mi? hemde ne hikmetse böyle bir karar alındıktan sonra.
  • 07-07-2023, 14:13:43
    #5
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bilerek yavaşlatma konusunda şüpheye mahal var mı sence? devletten bahsediyoruz. yani senden, benden veya herhangi birimizden çok daha güçlü bir yapılanmadan bahsediyoruz. aynı anda binlerce kişi girdiğinde kasıtlı olmadan bir sistem yavaşlayabilir mi? hemde ne hikmetse böyle bir karar alındıktan sonra.
    hocam böyle bir kaldıramayacak sistem varsa ek süre tanınmalı, alternatif yollar tanınmalı. işi gücü bıraktık sıraya girdik saatlerdir bununla uğraşıyoruz.
  • 07-07-2023, 14:13:53
    #6
    Hukuksuz bir karar oldu yine. İşte tek adam düzeninin bir sonucu daha. Bir kişinin böyle ani bir kararıyla bir günde 14 bin zarar edebiliyoruz.

    Böyle bir karar alınacaksa bile duyurusu yapılıp 7-10 gün sonra yürürlüğe konmalıydı. En son zamda böyle olmuştu. 15 aralık gibi duyurulmuş 1 ocakta yürürlüğe girmişti ve bu sebeple o dönemde telefon alan getirten kimse mağdur olmamıştı.
  • 07-07-2023, 14:14:19
    #7
    para neden yansın iade ederler, talep oluşturulabiliyor
  • 07-07-2023, 14:18:21
    #8
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam böyle bir kaldıramayacak sistem varsa ek süre tanınmalı, alternatif yollar tanınmalı. işi gücü bıraktık sıraya girdik saatlerdir bununla uğraşıyoruz.
    işte onu diyorum hocam ya bende. sistemin kaldıramama durumu yok zaten. kasıtlı olarak yavaşlatma durumu var. binlerce kişi şu an uğraşıyor. en basiti 1000 kişi desen. 6000 lira ödeme için önü açılsa 6milyon lira, kasıtlı yavaşlattırıp yarına kaldırtsa ve 20000 lira ödettirse 20milyon lira para devletin kasasına geçmiş olacak.

    ben iyi niyet vs. olduğunu kesinlikle düşünmüyorum şu an yaşanan durumun. he şu olabilir belki ama. ölümü gösterip hastalığa şükrettirebilirler de. yapılmayan birşey de değil bu. 1 hafta uzatılabilir eski tutardan kayıt süresi bu hengameden sonra. 6000 liraya yaptıranlar da oh der, hayat devam eder
  • 07-07-2023, 14:23:42
    #9
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte onu diyorum hocam ya bende. sistemin kaldıramama durumu yok zaten. kasıtlı olarak yavaşlatma durumu var. binlerce kişi şu an uğraşıyor. en basiti 1000 kişi desen. 6000 lira ödeme için önü açılsa 6milyon lira, kasıtlı yavaşlattırıp yarına kaldırtsa ve 20000 lira ödettirse 20milyon lira para devletin kasasına geçmiş olacak.

    ben iyi niyet vs. olduğunu kesinlikle düşünmüyorum şu an yaşanan durumun. he şu olabilir belki ama. ölümü gösterip hastalığa şükrettirebilirler de. yapılmayan birşey de değil bu. 1 hafta uzatılabilir eski tutardan kayıt süresi bu hengameden sonra. 6000 liraya yaptıranlar da oh der, hayat devam eder
    20 bin olursa muhtemelen yeni bir telefon daha alırım hocam.

    devlet bizi soyacaksa biz de soygundan kaçmanın yolunu buluruz. yeni telefon alırım. 8 ay dolunca yeni telefona geçerim. her sene bu kayıt günü de yenileniyor. en mantıklı bu olacak sanırım.

    en kötüsü ben 2 telefon için ödemeyi de yaptım. harçları ödedik. sadece site kontrol edecek onaylayacak.