sana lafım değil yanlış anlama
sunucuların yetersiz diye ceremesini yine biz çekiyoruz. bilerek mi yavaşlatıyorlar anlamış değilim.
hocam bilerek yavaşlatma konusunda şüpheye mahal var mı sence? devletten bahsediyoruz. yani senden, benden veya herhangi birimizden çok daha güçlü bir yapılanmadan bahsediyoruz. aynı anda binlerce kişi girdiğinde kasıtlı olmadan bir sistem yavaşlayabilir mi? hemde ne hikmetse böyle bir karar alındıktan sonra.