Hukuksuz bir karar oldu yine. İşte tek adam düzeninin bir sonucu daha. Bir kişinin böyle ani bir kararıyla bir günde 14 bin zarar edebiliyoruz.

Böyle bir karar alınacaksa bile duyurusu yapılıp 7-10 gün sonra yürürlüğe konmalıydı. En son zamda böyle olmuştu. 15 aralık gibi duyurulmuş 1 ocakta yürürlüğe girmişti ve bu sebeple o dönemde telefon alan getirten kimse mağdur olmamıştı.