Cillo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
# bugün ödeme yapıp ilerde kayıt yaptırabilir miyim diyenler.
Hayır. Hem paranız yanar hemde kayıt yaptiramazsiniz

# resmi gazetede onaylandı gece 12 den itibaren 20 bin TL ödersiniz

# sisteme 12 ye kadar giriş yapamazsaniz ödemeniz yanar
sana lafım değil yanlış anlama

sunucuların yetersiz diye ceremesini yine biz çekiyoruz. bilerek mi yavaşlatıyorlar anlamış değilim.