# bugün ödeme yapıp ilerde kayıt yaptırabilir miyim diyenler.
Hayır. Hem paranız yanar hemde kayıt yaptiramazsiniz
# resmi gazetede onaylandı gece 12 den itibaren 20 bin TL ödersiniz
# sisteme 12 ye kadar giriş yapamazsaniz ödemeniz yanar
sana lafım değil yanlış anlama
sunucuların yetersiz diye ceremesini yine biz çekiyoruz. bilerek mi yavaşlatıyorlar anlamış değilim.