• 07-07-2023, 13:56:40
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce üslubunu düzelt canımı sıkma benim. Ben 15 yıldır bu sektördeyim senin çapın ne bana ders vereceksin. Devlet sitelerinin kopyası yapılamaz, yaptırmazlar. Bir dahakine bu kadar sakin konuşmam hadsizlik yapma. Senin yaşın kadar kodlama yaptım ben, neyin ne olduğunu bana mı öğretiyorsun? Hosting şirketine bir uyarı verilir web sitesi btk dan engellenir devlet var karşında market değil, neyin ne olduğunu bilmiyorsun birde ders vermeye çalışıyorsun saygısız
    'Devlet sitelerinin kopyası yapılamaz, yaptırmazlar' senin dünyadan haberin yok heralde, gir bakalım ***** forumlara, bu scriptleri 50tlye satıyorlar.
  • 07-07-2023, 13:58:46
    #11
    yurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun cezasının caydırıcı olmadığını mı düşünüyorsunuz hocam? elbette ki bu durumun cezası çok büyüktür, ve yakaladıkları zaman hoplattırırlar o kişiyi, fakat bu kişilerin hiçbirşeyi kendilerine ait olmadığı, sürekli paravan, kiralanmış hesaplar, açık hatlar, kullanıp tüm işleri başkalarının üzerine yaptırdıkları için, asıl işi yapanlar ceza almıyor, ancak yine de bu işe bir şekilde aracı olanlar elbette ki ceza alıyorlardır.
    Hocam lütfen beni yanlış anlamayın ama konuyla ilgili bilginizin sıfır olduğunu düşünüyorum en basitinden şu örneği vereyim deha kardeşimiz halen işlerine devam ediyor bunun üstüne bir de popülarite kazandı şarkıcılık yapıyor her hafta bir konserde sizce cezası caydırıcı mı bu işlerin 15 yaşında velet bana veri satmaya çalışıyor bunlar başka bir isim vs. kullansa bile bulunması zor değil en basit örnek olarak r10 profillerimizden kim olduğumuzu çıkartabiliyoruz her hangi bir Discord veya telegram kanalında görebilirsiniz yani düşündüğünüz gibi ortada büyük bir gizlilik yok her şey açık açık oluyor ama ilgilenen yok.

    Bu konu hakkında son cevabımdı konu sapıyor bu yüzden susmayı tercih ediyorum iyi forumlar herkese
  • 07-07-2023, 14:02:36
    #12
    yurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    'Devlet sitelerinin kopyası yapılamaz, yaptırmazlar' senin dünyadan haberin yok heralde, gir bakalım ***** forumlara, bu scriptleri 50tlye satıyorlar.
    Dünkü çocuk, daha web sitesi oluşturmayı dün öğrenmişsin.
    Ben senin dengin miyim? o forumlarda amerikan devlet sitelerini satabilir misin? Benim ne dediğimi bile anlamıyorsun.
    Script yazıp siteye yüklemek kolay.
    Ben de yarım saatte state.gov un arayüzünü kopyalarım. Bunu bir hostinge yüklersen adamdan kan alırlar. Anlıyor musun evladım? Anlıyor musun çocuğum?
    Devlet vpn yi bilmiyor mu sanıyorsun? Paravan siteler şunlar bunlar, devlet isterse bir gecede gelir seni yatağından alır. Devlet senin donunun rengini bile bilir.
    Efendi ol. Önce bir araştır.

    • BurakKirik38
    BurakKirik38 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-07-2023, 14:04:52
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünkü çocuk, daha web sitesi oluşturmayı dün öğrenmişsin.
    Ben senin dengin miyim? o forumlarda amerikan devlet sitelerini satabilir misin? Benim ne dediğimi bile anlamıyorsun.
    Script yazıp siteye yüklemek kolay.
    Ben de yarım saatte state.gov un arayüzünü kopyalarım. Bunu bir hostinge yüklersen adamdan kan alırlar. Anlıyor musun evladım? Anlıyor musun çocuğum?
    Devlet vpn yi bilmiyor mu sanıyorsun? Paravan siteler şunlar bunlar, devlet isterse bir gecede gelir seni yatağından alır. Devlet senin donunun rengini bile bilir.
    Efendi ol. Önce bir araştır.

    • Üyelik Tarihi09/05/2023
    • Tamam, anladımm
  • 07-07-2023, 14:09:41
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünkü çocuk, daha web sitesi oluşturmayı dün öğrenmişsin.
    Ben senin dengin miyim? o forumlarda amerikan devlet sitelerini satabilir misin? Benim ne dediğimi bile anlamıyorsun.
    Script yazıp siteye yüklemek kolay.
    Ben de yarım saatte state.gov un arayüzünü kopyalarım. Bunu bir hostinge yüklersen adamdan kan alırlar. Anlıyor musun evladım? Anlıyor musun çocuğum?
    Devlet vpn yi bilmiyor mu sanıyorsun? Paravan siteler şunlar bunlar, devlet isterse bir gecede gelir seni yatağından alır. Devlet senin donunun rengini bile bilir.
    Efendi ol. Önce bir araştır.

    Arkadaşa hak veriyorum ama patladım bu ss e
  • 07-07-2023, 15:23:20
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz mi düşünücez hocam? Adamlar e-devletin çakmasını yapıyorsa bunu düşünmesi gerekenler düşünsün
    Nasıl bir mantık kafam almıyor. E devletin çakması filan yapılmamış. Front-end kopyalanması engellenemez. Bir işlevi de olmaz.

    O site phising sitesi. İster e devletin olsun ister a101 ister PTT ister de saçma sapan bir şey. Dolandırıcılık amacı olduğu için hepsi aynıdır. Eleştiri yaparken doğru eleştiri yapın.
  • 07-07-2023, 16:07:35
    #16
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir mantık kafam almıyor. E devletin çakması filan yapılmamış. Front-end kopyalanması engellenemez. Bir işlevi de olmaz.

    O site phising sitesi. İster e devletin olsun ister a101 ister PTT ister de saçma sapan bir şey. Dolandırıcılık amacı olduğu için hepsi aynıdır. Eleştiri yaparken doğru eleştiri yapın.
    Hocam gerçekten ben mi anlatamıyorum siz mi anlamıyorsunuz? Front ent çakmasının yapılması tabi ki engellemez, ancak edevlet ismi ile dolandırıcılık yapılıyor diyorum. Devlet olarak bunu engellemenin çok kolay olduğunu, ellerindeki imkanlarla bir gecede bunu ortadan kaldırabileceklerini biliyorum.
    Ben size diyorum ki, A101 Pishing ile E-devlet Pishing devletin gözünde aynı değildir olamaz da.
    Devlet olarak buna müdahale edip gerekeni yapması gerekiyor.
    A101 pishing yapıldıysa bunun peşine a101 düşer, gider mahkemeye verir uğraşır.
    Devlet sitesinde durum böyle değildir. Devlet anında müdahale eder. BTK 1 saatte kaç tane ekşisözlük domaini kapatıyor.
  • 07-07-2023, 16:42:36
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gerçekten ben mi anlatamıyorum siz mi anlamıyorsunuz? Front ent çakmasının yapılması tabi ki engellemez, ancak edevlet ismi ile dolandırıcılık yapılıyor diyorum. Devlet olarak bunu engellemenin çok kolay olduğunu, ellerindeki imkanlarla bir gecede bunu ortadan kaldırabileceklerini biliyorum.
    Ben size diyorum ki, A101 Pishing ile E-devlet Pishing devletin gözünde aynı değildir olamaz da.
    Devlet olarak buna müdahale edip gerekeni yapması gerekiyor.
    A101 pishing yapıldıysa bunun peşine a101 düşer, gider mahkemeye verir uğraşır.
    Devlet sitesinde durum böyle değildir. Devlet anında müdahale eder. BTK 1 saatte kaç tane ekşisözlük domaini kapatıyor.
    A101 phising yaparsa peşine a101 mi düşer? A101i ne ilgilendirir bu Umarım ironi yapıyorsunuzdur. Phising ne bilmiyorsunuz büyük bir ihtimalle.
    Devlette googleye yazıp arayacak memur yoktur. Bu tür siteler şikayet üzerine kapatılır. Usom a şikayet oluşturuyorsunuz incelenip kapatılıyor. Lütfen hala biliyormuş gibi cevap vermeyin.

    A101 phising yapılırsa a101 ilgilenir yazmanızdan ne hukuk boyutunu ne de phising olayını bilmediğiniz açık ve ortaya çıkıyor. Kendinizi küçük düşürmeyin lütfen.
  • 07-07-2023, 16:44:05
    #18
    batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A101 phising yaparsa peşine a101 mi düşer? A101i ne ilgilendirir bu Umarım ironi yapıyorsunuzdur. Phising ne bilmiyorsunuz büyük bir ihtimalle.
    Devlette googleye yazıp arayacak memur yoktur. Bu tür siteler şikayet üzerine kapatılır. Usom a şikayet oluşturuyorsunuz incelenip kapatılıyor. Lütfen hala biliyormuş gibi cevap vermeyin.

    A101 phising yapılırsa a101 ilgilenir yazmanızdan ne hukuk boyutunu ne de phising olayını bilmediğiniz açık ve ortaya çıkıyor. Kendinizi küçük düşürmeyin lütfen.
    Tamam hocam biz anlaşamıyoruz sizinle, iyi çalışmalar