'Devlet sitelerinin kopyası yapılamaz, yaptırmazlar' senin dünyadan haberin yok heralde, gir bakalım ***** forumlara, bu scriptleri 50tlye satıyorlar.
Dünkü çocuk, daha web sitesi oluşturmayı dün öğrenmişsin.
Ben senin dengin miyim? o forumlarda amerikan devlet sitelerini satabilir misin? Benim ne dediğimi bile anlamıyorsun.
Script yazıp siteye yüklemek kolay.
Ben de yarım saatte state.gov un arayüzünü kopyalarım. Bunu bir hostinge yüklersen adamdan kan alırlar. Anlıyor musun evladım? Anlıyor musun çocuğum?
Devlet vpn yi bilmiyor mu sanıyorsun? Paravan siteler şunlar bunlar, devlet isterse bir gecede gelir seni yatağından alır. Devlet senin donunun rengini bile bilir.
Efendi ol. Önce bir araştır.