• 07-07-2023, 13:37:11
    #1
    https://dijitallink-sube.org/ böyle sahte bir site yapmışlar reklamda gördüm
    reklam firmaları bunları nasıl onaylıyor

    Reklam görüntüsü
  • 07-07-2023, 13:42:38
    #2
    Biz mi düşünücez hocam? Adamlar e-devletin çakmasını yapıyorsa bunu düşünmesi gerekenler düşünsün
    • TheSeth
    • Alicamci
    • creature1453
    TheSeth, Alicamci, creature1453 ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 07-07-2023, 13:44:19
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz mi düşünücez hocam? Adamlar e-devletin çakmasını yapıyorsa bunu düşünmesi gerekenler düşünsün
    her sitenin çakması yapılabilir, siz bugün bir web sitesi açın sizin de sitenizin orijinal kopyalanmış hali yapılabilir,
    A101, Teknosa, Sahibinden, Dolap, Gardrops, Letgo, Rent a Car gibi çok büyük firmalarında kopyaları yapılarak insanlar dolandırılıyor, sadece e-devlet değil.
  • 07-07-2023, 13:46:45
    #4
    yurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her sitenin çakması yapılabilir, siz bugün bir web sitesi açın sizin de sitenizin orijinal kopyalanmış hali yapılabilir,
    A101, Teknosa, Rent a Car gibi çok büyük firmalarında kopyaları yapılarak insanlar dolandırılıyor, sadece e-devlet değil.
    Hocam ben nerdeyim siz nerdesiniz. A101 ile devleti kıyaslıyorsunuz. Ciddi misiniz?
    • webtasarimda
    webtasarimda bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-07-2023, 13:49:19
    #5
    Danışman
    Çok ilginç bir durum değil. Çok basit
    "Kimse sana senden daha fazla değer vermez"

    Ülke olarak birbirimize ne kadar değer veriyoruz ki
    Doğal olarak uluslararası denetleme firmaları bizi neden sallasın.
    İncelemek için harcayacağı emeğe bile değmeyecek çünkü.
    Yiyin birbirinizi diyorlar. Aynı reklamı yabancı dilde açamazsın zaten
  • 07-07-2023, 13:50:54
    #6
    Her gün bu şekilde reklam teklifi alıyorum.

    Bu reklamın sahibi kadar reklamı veren arkadaşta suçlu benim gözümde, Hem yasal olarak hem vicdanen.
  • 07-07-2023, 13:52:52
    #7
    yurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz ahrazmısınız? sizin beyninizde özür mü var? sana diyorum ki hangi site olduğu önemsiz, tüm sitelerin kopyası yapılır yeter ki site olsun, bu devletin sitesi olsa da fark eden birşey yok, çünkü hepsi bir script, yazılım ile yapılıyor,
    sadece türkiyenin değil, tüm dünyadaki devlet sitelerinin kopyası yapılabilir, bilgin yoksa, fikrin de olmasın da SUS bari...
    Herhangi bir ülkenin e-devlet gibi bir platformunun elbette benzeri çok basit bir şekilde yapılabilir fakat yukarıda hocamın anlatmak istediği buna uygulanan cezalar Örneğin rusya Hackerlarıyla ünlüdür fakat hiç bir Rus hacker Rusya'nın verileriyle ilgili bir işlem yapmaya cesaret edemez olay bununla alakalı üslup bozmaya gerek yok
  • 07-07-2023, 13:53:35
    #8
    yurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz ahrazmısınız? sizin beyninizde özür mü var? sana diyorum ki hangi site olduğu önemsiz, tüm sitelerin kopyası yapılıri yeter ki site olsun, bu devletin sitesi olsa da fark eden birşey yok, çünkü hepsi bir script, yazılım ile yapılıyor,
    sadece türkiyenin değil, tüm dünyadaki devlet sitelerinin kopyası yapılabilir, bilgin yoksa, fikrin de olmasın da SUS bari...
    Önce üslubunu düzelt canımı sıkma benim. Ben 15 yıldır bu sektördeyim senin çapın ne bana ders vereceksin. Devlet sitelerinin kopyası yapılamaz, yaptırmazlar. Bir dahakine bu kadar sakin konuşmam hadsizlik yapma. Senin yaşın kadar kodlama yaptım ben, neyin ne olduğunu bana mı öğretiyorsun? Hosting şirketine bir uyarı verilir web sitesi btk dan engellenir devlet var karşında market değil, neyin ne olduğunu bilmiyorsun birde ders vermeye çalışıyorsun saygısız
  • 07-07-2023, 13:54:46
    #9
    mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir ülkenin e-devlet gibi bir platformunun elbette benzeri çok basit bir şekilde yapılabilir fakat yukarıda hocamın anlatmak istediği buna uygulanan cezalar Örneğin rusya Hackerlarıyla ünlüdür fakat hiç bir Rus hacker Rusya'nın verileriyle ilgili bir işlem yapmaya cesaret edemez olay bununla alakalı üslup bozmaya gerek yok
    bunun cezasının caydırıcı olmadığını mı düşünüyorsunuz hocam? elbette ki bu durumun cezası çok büyüktür, ve yakaladıkları zaman hoplattırırlar o kişiyi, fakat bu kişilerin hiçbirşeyi kendilerine ait olmadığı, sürekli paravan, kiralanmış hesaplar, açık hatlar, kullanıp tüm işleri başkalarının üzerine yaptırdıkları için, asıl işi yapanlar ceza almıyor, ancak yine de bu işe bir şekilde aracı olanlar elbette ki ceza alıyorlardır.