yurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz ahrazmısınız? sizin beyninizde özür mü var? sana diyorum ki hangi site olduğu önemsiz, tüm sitelerin kopyası yapılır yeter ki site olsun, bu devletin sitesi olsa da fark eden birşey yok, çünkü hepsi bir script, yazılım ile yapılıyor,
sadece türkiyenin değil, tüm dünyadaki devlet sitelerinin kopyası yapılabilir, bilgin yoksa, fikrin de olmasın da SUS bari...
Herhangi bir ülkenin e-devlet gibi bir platformunun elbette benzeri çok basit bir şekilde yapılabilir fakat yukarıda hocamın anlatmak istediği buna uygulanan cezalar Örneğin rusya Hackerlarıyla ünlüdür fakat hiç bir Rus hacker Rusya'nın verileriyle ilgili bir işlem yapmaya cesaret edemez olay bununla alakalı üslup bozmaya gerek yok