Çok ilginç bir durum değil. Çok basit
"Kimse sana senden daha fazla değer vermez"

Ülke olarak birbirimize ne kadar değer veriyoruz ki
Doğal olarak uluslararası denetleme firmaları bizi neden sallasın.
İncelemek için harcayacağı emeğe bile değmeyecek çünkü.
Yiyin birbirinizi diyorlar. Aynı reklamı yabancı dilde açamazsın zaten