Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz mi düşünücez hocam? Adamlar e-devletin çakmasını yapıyorsa bunu düşünmesi gerekenler düşünsün
Nasıl bir mantık kafam almıyor. E devletin çakması filan yapılmamış. Front-end kopyalanması engellenemez. Bir işlevi de olmaz.

O site phising sitesi. İster e devletin olsun ister a101 ister PTT ister de saçma sapan bir şey. Dolandırıcılık amacı olduğu için hepsi aynıdır. Eleştiri yaparken doğru eleştiri yapın.