Hocam senin bütçe nedir, ben o listedekilerin hiç birini almam. Komple boyalı, şese işlemli, 3-5 parça değişen araba zevk vermez. Sonra alıcaksın düzgün yapılmamış bir araç denk gelecek soğursun araçtan. Bu arada piyasa kaygın yok ise c5 lerde güzel araçlar ama yorgun ve ezilmemiş olması şart yoksa sanayiden çıkarmaz seni.
500 çok arada bir bütçe ve her geçen saniye eriyormuş gibi hissediyorum
Size tavsiyem sunroofu olmayan FD6 almayın. Bu arada ben konuya gelene kadar BMW listeden elenmiş sanırım. Bu ara E90 ilanlarına baya hakimim , sizin baktığınız ilan hangisiydi onu da atabilirmisiniz merak ettim.
Size tavsiyem sunroofu olmayan FD6 almayın. Bu arada ben konuya gelene kadar BMW listeden elenmiş sanırım. Bu ara E90 ilanlarına baya hakimim , sizin baktığınız ilan hangisiydi onu da atabilirmisiniz merak ettim.
Ben de böyle bir E90 almayı düşünüyorum ama gözümü çok korkutuyorlar sanayiden çıkamazsın diyorlar. Aslı varmı yoksa ağzı olan konuşuyor mu bilmiyorum.
Ben de böyle bir E90 almayı düşünüyorum ama gözümü çok korkutuyorlar sanayiden çıkamazsın diyorlar. Aslı varmı yoksa ağzı olan konuşuyor mu bilmiyorum.
Dün bmw ustasına bi araç götürdüm araç leş çıktı adam bide özellikle söyledi yazılımlı sakın alma tüplüden de uzak dur dedi
Gene dürüst davranmış, emin ol o araba feleğin çemberinden geçmiştir. Benden sana tavsiye bu işleri çok iyi bilmiyorsan galericiden uzak dur. Bu galericiler sistemdeki bütün açıkları biliyor adamı fena üzerler.