Galerici yada araç alıp satan var mı aramızda
42
●2.040
- 04-07-2023, 10:49:55Reis araçtan beklediğim şey ben uzun yol yapıyorum genelde kız arkadaşımı görmeye 250 km git 250 km gel yapıyorum her hafta araç tır sollarken düşündürmesin çok uçuk bir yakıt değeri olmasın parçası pahalı olsa da sık sık masraf açmasın birazda tatlı dursun kafiLone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2023, 10:52:33Hayırlı Olsun bende aracımı satıyorum belki dikkatinizi çeker
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yok-1107598031 - 04-07-2023, 11:01:24Valla hocam kullanıyorum diye demiyorum, Fd6 D segmenti gibi konforu var muhakkak bir passat gibi olmaz ama konfor ve rahatlık olarak kendi sınıfında iyidir. Yakıt lpg ile gayet uygun birde otomatik alırsan uzun yol çok keyifli oluyor. Zaten parça ihtiyacın çok fazla olmayacak. Çok arıza veren bilinmeyen arızası olan bir araç değil. Otomatikleri biraz hantaldır ama sollamada vs sıkıntı çıkarmaz bastınmı gidiyor. Ben senede bir kaç kez İst/Trabzon 3-5 kezde ist kırklareli arası gidip geliyorum.Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bastınmı gidiyor 210 220 vs çıkabiliyor. Tek sorun yalıtım. Alınca uzun süre binerim dersen 5 bine bir yalıtım yaparsan tadından yenmez . - 04-07-2023, 11:02:12Hocam sence bu listede ki fd6 lardan hangisi en mantıklı olurLone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2023, 11:06:53Hocam senin bütçe nedir, ben o listedekilerin hiç birini almam. Komple boyalı, şese işlemli, 3-5 parça değişen araba zevk vermez. Sonra alıcaksın düzgün yapılmamış bir araç denk gelecek soğursun araçtan. Bu arada piyasa kaygın yok ise c5 lerde güzel araçlar ama yorgun ve ezilmemiş olması şart yoksa sanayiden çıkarmaz seni.Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle