Listede 2 mantıklı araç var, fd6, passat Arabaların durumuna bakmadım ama bunlar sizi üzmez . Bende bir fd6 kullanıcısıyım. Tabi araçtan ne beklediğinize bağlı.
Reis araçtan beklediğim şey ben uzun yol yapıyorum genelde kız arkadaşımı görmeye 250 km git 250 km gel yapıyorum her hafta araç tır sollarken düşündürmesin çok uçuk bir yakıt değeri olmasın parçası pahalı olsa da sık sık masraf açmasın birazda tatlı dursun kafi