Konu
Galerici yada araç alıp satan var mı aramızda
04-07-2023, 11:32:14
#25
brkcnklm
r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
Serdenci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5948653/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9373543/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2719281/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9215240/detay/
2-3 ayda 1 lt yağ eksiltiyormuş
Ben de böyle bir E90 almayı düşünüyorum ama gözümü çok korkutuyorlar sanayiden çıkamazsın diyorlar. Aslı varmı yoksa ağzı olan konuşuyor mu bilmiyorum.