brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size tavsiyem sunroofu olmayan FD6 almayın. Bu arada ben konuya gelene kadar BMW listeden elenmiş sanırım. Bu ara E90 ilanlarına baya hakimim , sizin baktığınız ilan hangisiydi onu da atabilirmisiniz merak ettim.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5948653/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9373543/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2719281/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9215240/detay/ 2-3 ayda 1 lt yağ eksiltiyormuş