brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de böyle bir E90 almayı düşünüyorum ama gözümü çok korkutuyorlar sanayiden çıkamazsın diyorlar. Aslı varmı yoksa ağzı olan konuşuyor mu bilmiyorum.
Dün bmw ustasına bi araç götürdüm araç leş çıktı adam bide özellikle söyledi yazılımlı sakın alma tüplüden de uzak dur dedi