• 21-06-2023, 13:51:03
    #1
    Qui non proficit, deficit
    Aylarca gelen zamlara rağmen sabit fiyat tutmama rağmen son 2 ayda 2 kez zam yapmak durumunda kaldım. İstisnasız her şeyin fiyatı artıyor; enflasyon, zamlar, personel maliyeti, döviz aklınıza ne gelirse aleyhimize oynuyor. Özellikle freelance olarak iş yapan insanların. Dün zam için görsellerin değiştirilmesi talebini ilettim çalıştığımız grafik tasarımcı arkadaşımıza, güncel fiyatlar nedir diye düşündüm kaldım ne desem diye. 100 kelime üzerinden fiyat vermek yerine 50 kelime fiyatı mı yazsam acaba? dolar olarak sabit fiyat şekline mi geçsem yoksa TL olarak yazmaya devam edip değişiklik yapmasam mı bilemedim. İnsanlar artık psikolojik olarak büyük sayıları, rakamları görünce her ne kadar bunun sebebinin enflasyon olduğunu ve alınan maaşlarında arttığını bilselerde korkuyorlar.

    Enflasyon düşükken 100 kelime ücretine 13 TL ödediği hizmeti 20-22 TL görünce kendisini kötü hissediyor. Yalan yok bende kötü hissederdim kendimi. İnanın müşteri kadar bu durum benimde moralimi bozmaya başladı bir satıcı olarak. Hani esnaflar derler ya bu zamlar bizi de sıkıntıya sokuyor satışımız düşüyor, müşterimizle aramız soğuyor diye tam o esnaf modundayım şu an...
  • 21-06-2023, 13:52:29
    #2
    Hayırlı işler iyi yapmışsın
  • 21-06-2023, 13:52:40
    #3
    Ajansta çalışıyorum malzeme fiyatlarını temsili yazıyorum
    atıyorum metrekaresi 50 euro olan bir malzeme alıyoruz zaten döviz ile çalışıyoruz euro arttı diye malzemeye iki kere zam geldi ₺ ile çalışssak anlayacağım bu işte saçmalıklarla dolu
  • 21-06-2023, 13:54:51
    #4
    Elbette öyle hocam insanları zora sokuyorlar. Önceden orjinal ve temalar ve eklentiler ile max 3.000 TL ye çok kaliteli bir site çıkartıp üstüne de güzel bir kar etmiş oluyorduk. Şimdi 10k altına site yapınca ucu ucuna para kalıyor ve yeri geliyor kurtarmadığı oluyor. İnsanlar da pahalı olduğu için girmek, yaptırmak istemiyorlar. Her ne kadar paralar büyük gibi görünselerde iş düzeylerimizde ciddi düşüşler yaşadık hepimiz. Keşke eski fiyatlara geri dönsek gerçekten 3k ciro yaptığımız günlerde daha çok kazanıp daha çok mutlu oluyorduk
  • 21-06-2023, 13:55:39
    #5
    türkiyede alım daha da düşecek gibi görünüyor maalesef
    • Sazlon
    • UretimAjansi
    Sazlon ve UretimAjansi bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-06-2023, 13:58:24
    #6
    Qui non proficit, deficit
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı işler iyi yapmışsın
    Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim hocam.

    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ajansta çalışıyorum malzeme fiyatlarını temsili yazıyorum
    atıyorum metrekaresi 50 euro olan bir malzeme alıyoruz zaten döviz ile çalışıyoruz euro arttı diye malzemeye iki kere zam geldi ₺ ile çalışssak anlayacağım bu işte saçmalıklarla dolu
    Deseniz o kısımda da durum aynı...

    UretimAjansi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette öyle hocam insanları zora sokuyorlar. Önceden orjinal ve temalar ve eklentiler ile max 3.000 TL ye çok kaliteli bir site çıkartıp üstüne de güzel bir kar etmiş oluyorduk. Şimdi 10k altına site yapınca ucu ucuna para kalıyor ve yeri geliyor kurtarmadığı oluyor. İnsanlar da pahalı olduğu için girmek, yaptırmak istemiyorlar. Her ne kadar paralar büyük gibi görünselerde iş düzeylerimizde ciddi düşüşler yaşadık hepimiz. Keşke eski fiyatlara geri dönsek gerçekten 3k ciro yaptığımız günlerde daha çok kazanıp daha çok mutlu oluyorduk
    Tam olarak anlatmak istediğim durum bu hocam. Bende eski fiyatımla hizmet vermek, o kazandığım miktarlarla yemek içmek, alışveriş yapmak istiyorum...

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiyede alım daha da düşecek gibi görünüyor maalesef
    Maalesef...