Ajansta çalışıyorum malzeme fiyatlarını temsili yazıyorum
atıyorum metrekaresi 50 euro olan bir malzeme alıyoruz zaten döviz ile çalışıyoruz euro arttı diye malzemeye iki kere zam geldi ₺ ile çalışssak anlayacağım bu işte saçmalıklarla dolu